HULP NODIG? WIJ STAAN VOOR U KLAAR +31 85 - 001 40 50

Afrekenen | Mijn account | Klantenservice

Verzending & Levering

Verzendkosten


We berekenen over onze producten GEEN verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 20,- . Voor bestellingen onder € 20,- brengen wij € 6.95,- verzendkosten in rekening. De retourzending is GRATIS.

Met welke logistieke partner wordt verzonden?


De verzending wordt binnen Nederland geleverd door PostNL. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de pakketdienst, ontvangt u van ons een e-mail met uw pakketnummer, zodat u op de website van de betreffende pakketdienst de status van uw bestelling kunt volgen.

Verzendproces


Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een verzendbevestiging e-mail van ons magazijn met een track en trace code van PostNL. Met deze code kunt u de bestelling pas volgen op de volgende werkdag./p>

Levertijden


  • Alle losse producten die op een werkdag voor 20:00 uur zijn besteld, worden in de meeste gevallen de volgende dag thuisbezorgd.
  • Complete bedden die op een werkdag voor 12:00 uur zijn besteld, worden in de meeste gevallen dezelfde dag verstuurd.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om zelf de bezorgtijd van uw bestelling te bepalen. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

Ik was niet thuis toen mijn pakket werd aangeboden, wanneer vindt de volgende levering plaats? PostNL probeert in totaal twee keer om uw bestelling bij u af te leveren. De 1e afleverpoging vinden plaats op maandag tot en met zaterdag. De 2e afleverpogingen vinden ook plaats op maandag tot en met zaterdag.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?Uiteraard kunt u uw bestelling ook op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. In uw ‘Mijn Mega Deal’ account heeft u de mogelijkheid om een factuuradres en verzendadres op te geven. Dit kunt u te allen tijde aanpassen. Hierdoor hebt u de vrijheid om de ene keer uw bestelling te laten bezorgen op uw thuisadres en de volgende keer op uw werkadres. Let op: Na het definitief plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen. Ook onze klantenservice kan dit niet meer voor uw doen.

Pakket afhaalpunt


Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om uw bestelling op een afhaalpunt af te halen. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

Foutieve levering


Ik heb een verkeerde maat/kleur van een artikel toegezonden gekregen, wat moet ik nu doen?
In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden. Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is. Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen of nog een tweede rekening ontvangt. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen. Via de betaalwijzen Vooruitbetaling, Creditcard, iDeal en Rembours betaalt in eerste instantie twee keer. Na ontvangst van uw retourzending krijgt u binnen enkele dagen het restitutiebedrag op uw rekening teruggestort. In het geval dat u de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via het gratis nummer +31 85 - 001 40 50.

Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat moet ik nu doen?
In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft besteld, maar deze artikelen niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via het gratis nummer +31 85 - 001 40 50.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld, wat moet ik nu doen?
In het geval dat u één of meerdere artikelen hebt ontvangen die u niet heeft besteld, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via het gratis nummer +31 85 - 001 40 50.